Retour Beleid

1. Hoelang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Uiteraard kan het gebeuren dat je jouw bestelling wilt retourneren, omdat het niet naar verwachting is of omdat je om andere redenen niet tevreden bent.

Wij begrijpen dat je soms langer nodig hebt om te beoordelen of je tevreden bent met je bestelling, hierom hebben wij een retourperiode van 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

2. Uitzonderingen retourneren

Producten die aan een of meer van de volgende punten voldoen kunnen helaas niet geretourneerd worden:

  • Voor verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is, kunnen deze producten niet geretourneerd worden.
  • Die door de ondernemer zijn vervaardigd volgens specificaties van de consument (maatwerk); die persoonlijk van aard zijn;
  • Die door hun aard niet kunnen worden geretourneerd;
  • Producten die vallen in de categorieën ''Beauty, Kids & Baby en Onderkleding kunnen helaas niet geretourneerd worden in verband met COVID-19 maatregelen op het gebied van hygiëne. 

3. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je besluit om je producten naar ons te retourneren binnen de 30 dagen bedenkperiode, is het goed om te weten dat wij het volledige bestelbedrag binnen 14 werkdagen naar jou zullen terugbetalen, zodra wij het product hebben ontvangen. De kosten voor de retourzending kunnen wij helaas niet vergoeden.

  1. Stuur ons een e-mail op info@mogini.nl waarin u aangeeft dat u uw bestelling of een deel daarvan wilt retourneren.
  2. Wacht op een reactie van onze klantenservice of wij de retourzending kunnen accepteren. 
  3. Indien wij uw retourzending kunnen accepteren, doe dan het volgende. Verpak het te retourneren product netjes en veilig, bij voorkeur in de originele verpakking.
  4. Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice hebt ontvangen.
  5. Stuur onze klantenservice de Track & Trace code.
  6. Als je pakket is aangekomen en gecontroleerd, storten wij het orderbedrag van de geretourneerde producten terug via de betaalmethode waarmee is betaald.

4. Wat te doen bij een defect product?

Wat vervelend! Helaas kan het gebeuren dat uw product tijdens het transport beschadigd raakt. In dat geval krijgt u van ons de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen wij helaas geen geld teruggeven. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen wij u het volledige aankoopbedrag terug. Pakket kwijt of zonder reden teruggestuurd?

5. Wat te doen bij een verloren pakket?

Ook kan het soms wel eens gebeuren dat een pakketje verloren raakt tijdens het logistieke proces. Maar niet getreurd, wij zullen u altijd een nieuw pakket toezenden, voordat wij overgaan tot terugbetaling en terugzending.

6. Annuleren van geplaatste bestellingen

Ons orderverwerkingsproces start automatisch na ontvangen van jouw bestelling, waardoor annuleren daarna helaas niet meer mogelijk is.

7. Niet-aannemen van bestelling

Als een pakket aan de voordeur wordt afgeleverd of in een postkantoor wordt achtergelaten, heeft Lou Lou Amsterdam de kosten voor het bezorgen van het pakket gedekt. Als het pakket niet wordt aanvaard of niet wordt afgehaald bij het postkantoor, wordt het automatisch teruggestuurd naar de leverancier. In dat geval sturen wij u gratis een nieuw pakket. Als het de tweede keer niet wordt aanvaard, hebben wij het recht 15 euro in te houden op het bedrag dat u terugkrijgt.